thatsummer

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Katta Ella Skaluzny - 11 juli 2012 12:15

   

Åh herregud. Där stod ju killarna. Framför oss och det var DOM som ville hänga med oss. Är detta verkligt? Killarna log stort mot oss och sedan tittade dom sig omkring.

-Sant, det var inte så många här. Skrattade Liam och jag och Nathalie log.

Plötsligt bredde Niall ut armarna och kramade mig och Nathalie. Jag såg på Nathalie och mötte hennes blick. Inombord skrek jag av glädje. Han släppte taget om oss och log mot oss.

-Ett tack att vi inte behövde sova i bilen. Skrattade han och jag log.

-Äsch, det var så lite så! Fnittrade Nathalie.

Jag sneglade mot Harrys håll och han stod bredvid Louis tätt ihop och dom tittade sig omrking. Plötsligt kände jag någon som ställde sig bakom mig och jag vände mig om. Nathalie log stort mot mig och lutade sig mot mitt öra.

-Harry såg på dig innan..länge. Viskade hon, på svenska och jag skrattade, samtidigt som jag slog henne löst på armen.

-Vi fattar ju.. Sa Zayn ironiskt och jag fnissade till.

-Så vad ska vi göra? Frågade jag och såg på killarna.

Dom bytte ut blickarna med varann.

-Öh.. sa dom alla samtidigt och jag skrattade.

-Vi tar och kör fotboll.. Sa Nathalie och killarna nickade.

-Mm, okej! Sa dom.

Nathalie och jag hämtade bollen tillsamans, eftersom vi tyckte det skulle bli pinsamt om en av oss stannade med killarna. Konstigt nog, egentligen. Vi började gå ut men vi stannade på altanen. Vi började lyssna vad dom pratade om eftersom vi var ungefär fem meter ifrån dom så vi hörde ungefär vad dom sa.

-Nej men.. Sa Louis och suckade.

-Kan inte vi.. Började Harry men Liam skakade på huvudet.

-Ni sa ju själv att ni tyckte om Nathalie och Chelsea?

Jag ryckte till och tog tag i Nathalies arm. Hon såg på mig och vi gick sakta in i huset igen.

-SERIÖST?! Skrek jag och Nathalie hoppade runt i huset.

-GAHA, jag döör! Skrek Nathalie.

Vi hoppade runt i några sekunder sen stannade vi till.

-Okej nu får vi lugna oss! Sa jag och Nathalie i kör och fnissade till.

Vi slappnade av och gick ut på altanen, gick ner till stranden och mötte killarna.

-Så hur blir lagen? Undrade Nathalie och log.

Liam såg på Harry och Louis och sedan på oss igen.

-Ska vi köra.. Niall jag och Zayn, mot Harry, dig och Chelsea? Sa han och jag nickade.

-Sure. Sa jag och tog bollen under armen, samtidigt som jag började gå med Nathalie.

-Vänta, var ska ni? Sa Zayn och började springa efter oss och sedan ställde sig bredvid mig.

-Det finns en fotbolls plan bara några meter här ifrån. Förklarade jag och såg på Zayn.

-Det är aldrig någon som spelar på den, så det är nog lugnt. Sa Nathalie efter mig och jag nickade.

-Aha okej! Sa Zayn, och snart kom Liam och ställde sig brevid Nathalie.

-Var skulle vi? Liam hörde ju inte vad vi sa till Zayn så vi förklarade igen när alla killarna kom.

Vi kom fram till fotbollsplanen, och som vanligt var ingen där. Vi ställde oss i lagen och bestämde vem som skulle stå var.

-Okej, vem vill va målis? Frågade jag och visste redan att det inte skulle vara Nathalie, eftersom hon älskade att springa runt på planen.

Ingen annan sa någonting så jag suckade till.

-Okej jag kan stå som målvakt! Skrattade jag och ställde mig vid målet.

Nathalie sprang fram till mig.

-Är det okej? Frågade hon oroligt.

-Jadå!

-Säkert?

Jag suckade till och fnissade till.

-Ja.. det är det, gå och gör mål nu! Sa jag och vände på Nathalie och puttade ut henne på planen.

Matchen drog igång och Zayn fick bollen först, och började springa mot målet. Plötsligt började Louis och Nathalie springa mot samma håll, för att stoppa Zayn. Louis märkte att Nathalie sprang mot samma håll så han började sakta ner, det började Nathalie också höra och hon snubblade till och ramlade ner på Louis.

-Shit! Sa jag och sprang fram till dom, som resten.

-Gick det bra? Sa allihopa och ställde sig runt Louis och Nathalie. Louis och Nathalie började gapskratta.

-Haha, ja det gick bra. Skrattade Louis och Nathalie samtidigt. Louis ställde sig snabbt upp och räckte fram handen till Nathalie.

Hon tog tag i den och Louis drog upp henne.

-Förlåt. Sa han och log sorgset mot Nathalie, som fnissade till.

-Det gör inget. Det var dessutom  jag som..Hon blev avbruten.

-Nej det var jag. Protesterade Louis och Nathalie log mot honom.

-Aja, det är bra att ingen av oss blev skadad eller så. Sa hon och Louis skrattade till och kramade om Nathalie snabbt som ett förlåt. Jag aw:ade lite tyst och Nathalie log stort mig mig.

Alla började skratta och jag kramade om Nathalie. Bara några minuter senare började vi spela igen. Nathalie passade bollen mot mig så jag skulle sparka ut den.

-Vänta, Chelsea passa. Hörde jag någon ropa och Harry kom och ställde sig några meter ifrån mig.

Jag nickade till och sparkade bollen hårt, mot Harry.

-FAN! Skrek jag och täckte över munnen med händerna.

Bollen flög mot Harry och träffade honom PRECIS mellan benen. Harry skrek till och vek ihop sig, samtidigt som ramlade ner på marken. Killarna började gapskratta medan jag sprang fram till honom och satte mig ner på huk.

-Förlåt mig Harry. Jäklar, förlåt! Sa jag oroligt och han tittade upp mot mig med lite tårar i ögonen.

-Nej.. d..det är lugnt. Stönade han till och började försiktigt ställa sig upp.

-Harry gick det bra? Sa plötsligt Nathalie som sprang fram till oss. Harry såg upp mot henne och nickade snabbt och snart kom resten.

-Åh vilken idiot jag är. Grymtade jag och Harry skrattade tyst till.

-Nej det är du inte. Sa han hest och log mot mig. Jag log tillbaka och kände hur mina kinder hettade försiktigt till.

Några minuter senare, bestämde vi oss för att inte spela fotboll längre och gick tillbaka hem igen, sakta eftersom Harry inte kunde.. gå så bra. Som tur efter några minuter på stranden blev det bättre.

-Är ni hungriga eller så? Frågade Nathalie och jag samtidigt och Niall nickade ivrigt.

-Haha, du är alltid hungrig.. skrattade Zayn.

Tillslut bestämde vi oss för att grilla. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två svenska tjejer, träffar 5 stycken killar, som dom aldrig skulle tänka sig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards