thatsummer

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

2 stycken tjejer..

Av Katta Ella Skaluzny - 13 maj 2012 11:30

Vi är två stycken tjejer, födda 1999 juni, december.

Båda två är väldigt intresserade av att skriva noveller, och har därför skapat en tillsamans. Och eftersom One Direction är ett band vi gillar, har vi bestämt att vi ska göra en novell om dom! :)


Denna novellen kommer handla om 2 stycken tjejer, Chelsea och Nathalie, som har känt varann sen F-klass. Sommaren 2012, blir inte som alla andra sommrar. De träffar 5 stycken killar, som dom spenderar hela sin sommar med. 5 stycken killar, som dom blir riktigt bra vänner med.


Ni vet ju redan VILKA 5 killar vi menar ;) Haha.
I alla fall, kika in då och då och läs vidare :) Vi kommer lägga upp typ 3 gånger per vecka kanske eller så!


Tack och hej! :)


Katta Ella.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katta Ella Skaluzny - 13 juli 2012 12:43


  Fast vi lärde känna killarna för första gången idag, kändes det som vi hade känt varandra jätte länge. Vi hade det jätte trevligt, fast fotbollen blev lite konstig. Det kändes som om dom vore vanliga killar från skolan. Inte killarna från One Di...

Av Katta Ella Skaluzny - 11 juli 2012 12:15

    Åh herregud. Där stod ju killarna. Framför oss och det var DOM som ville hänga med oss. Är detta verkligt? Killarna log stort mot oss och sedan tittade dom sig omkring. -Sant, det var inte så många här. Skrattade Liam och jag och Nathalie log...

Av Katta Ella Skaluzny - 7 juli 2012 17:59


  Jag och Chelsea hoppade av cyklarna och ställde dom längst med väggen till sommarstugan. -Är det bara jag som tycker det är sjukt..? Skrattade jag och mötte Chelseas blick. Hon skakade på huvudet och skrattade. -Nathalie, det ÄR sjukt.. ...

Av Katta Ella Skaluzny - 6 juni 2012 19:18


  (Chelsea)      (Nathalie) Jag sprang in i rummet där jag och Nathalie hade sovit och rotade i min väska efter kläder som jag kunde ha på mig på signeringen. Nathalie gjorde samma sak, och efter ungefär en kvart hade vi på oss våra klänningar som...

Av Katta Ella Skaluzny - 20 maj 2012 20:35

Chelsea's One Piece. Nathalie's One Piece         -Men va faan.. suckade jag och reste mig upp ur sängen, och med hårda steg började jag gå till ytter dörren.Vilken idiot kommer och plingar på såhär sent?!Snart kom Chelsea efter mig och var...

Presentation


Två svenska tjejer, träffar 5 stycken killar, som dom aldrig skulle tänka sig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards