thatsummer

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

That one summer del 7

Av Katta Ella Skaluzny - 13 juli 2012 12:43

 

Fast vi lärde känna killarna för första gången idag, kändes det som vi hade känt varandra jätte länge. Vi hade det jätte trevligt, fast fotbollen blev lite konstig. Det kändes som om dom vore vanliga killar från skolan. Inte killarna från One Direction.

Vi grillade, och åt. Pratade med varandra och skrattade.

-Det är…varmt! Skrattade Chelseas och la sig ner i sanden som en platt pannkaka.

Jag skrattade till och la mig ner bredvid henne, mätt och glad. Sant, det var väldigt varmt. Minst 25 grader fast det var kväll. Plötsligt reste sig Niall upp ur sanden och började gå mot deras svarta bil som stod vid vår sommarstuga. Han kom tillbaka med en gitarr i handen.

-Kom på att jag hade denna i bilen. Sa han och jag satte mig upp, samtidigt som Chelsea.

Han började spela någon melodi på den och Liam började nynna till någon låt. Jag såg på Chelsea och vi log mot varandra. Det var jätte mysigt. Vi satt så i några minuter. I den varma sanden, bredvid varandra. Jag såg mot Louis och Harrys håll, och kunde knappt hålla mig för att le när jag märkte att Harry satt med blicken på Chelsea. Jag mötte Louis blick och vi båda log mot varandra.

-Jag går och tar ett dopp. Sa jag tillslut och ställde mig upp. Samma sak gjorde Chelsea.

-Jag med! Fnittrade hon.

Vi gick närmare vattnet och kände vattnet med tårna. Det var inte varmt, men skönt att bada i. Vi drog av oss shortsen, (eftersom vi hade bikiniunderdelen under shortsen) och började sakta gå in i vattnet.

-Är det kallt? Ropade killarna och vi skrattade till.

-Nejdå!

Jag håll andan när vi var tillräckligt långt ute i havet och dök ner i vattnet. Jag kom snabbt upp igen och skrattade. Chelsea simmade längre ut och sedan dök ner i vattnet där. Jag simmade fram till Chelsea och vi skrattade tillsammans. Vi såg mot killarnas håll och märkte att Harry och Louis började ta av sig tröjorna. Ville egentligen bara svimma. Jag kände hur Chelsea nöp min arm under vattnet och jag skrattade till. Louis sprang före Harry och kastade sig i vattnet. Han kom upp ur vattnet igen och såg mot mig och Chelsea.

-DET ÄR JU ISKALLT! Skrek han och skrattade

-Fast det är det ju inte! Ropade jag och visade tungan mot Louis.

Harry smög bakom Louis och puttade han tillbaka i vattnet. Chelseas började asgarva och jag applåderade och skrattade också. Harry skrattade och Louis kom upp ur vattnet igen.

-Hazza, hur kunde du? Sa han och tog tag i Harrys huvud och tryckte ner huvudet i vattnet medan Harry skvätte vatten. Han släppte tillslut Harrys huvud och skrattade. Harry kom upp på yta igen, och såg på Louis med sorlig blick. Plötsligt började dom viska till varann och såg på oss. Dom började sakta simma fram till oss med skumma blickar och jag började lite orolig vad dom egentligen ville göra nu.

-..Ni skrämmer mig. Sa Chelsea till killarna och jag skrattade till.

-Sluta se på oss sådär. Sa jag efter Chelsea.

Harry och Louis dök ner i vattnet och plötsligt kände jag hur någon drog mig ner under vattnet. Jag såg under vattnet och mötte Louis blick och han log stort mot mig. Jag rufsade till hans hår och simmade upp på ytan igen. Samma sak gjorde Louis och han skrattade. Jag skrattade och puttade ner han i vattnet igen. Tillslut kom Chelseas upp ur vattnet igen och hon simmade fort mot mig. Tillslut kom Harry upp och skrattade.

-Jag kunde drukna! Skrek hon med skratt till Harry som slängde sig ner i vattnet igen.

Jag dök med Chelsea ner igen i vattnet och jag tittade mig omkring i vattnet. Plötsligt kände jag två händer runt min midja som sedan lyfte mig upp ur vattnet. Louis skrattade och jag såg på han. Han snurrade och jag skrek samtidigt som jag skrattade.

-LOOUIIISSSS. Skrek jag och jag mötte Chelseas blick som upplevde samma sak som jag, fast det var Harry som snurrade på henne.

Tillslut slängde Louis mig i vattnet samtidigt som jag skrek, och senare hamnade under ytan. Jag simmade upp och såg Chelseas sitta på Harrys axlar och dom skrattade tillsammans. Jag såg upp och mötte Louis och log mot mig.

-Gick det bra? Frågade han och jag skrattade till.

-Jadå.

Han tog min hand och sedan min midja och satte mig upp på hans axlar. Jag skrattade av glädje och gjorde en highfive med Chelsea. Niall, Zayn och Liam garvade åt oss. Louis och Harry började gå mot land igen med mig och Chelseas sittande på axlarna. Jag la mina händer på Louis huvud och började göra något liknande huvudmassage på honom. Han skrattade till och kittlade mig under foten och jag skrek till.

-NEJ JAG ÄR SKIT KITTLIG. LOUIS N..NEJ! Skrattade jag och Louis fortsatte att kittla mig.

Harry, med Chelsea på sina axlar kom upp på land och han började springa runt med henne snabbt, och hon skrek samtidigt som hon slog honom löst på huvudet. Louis slutade tillslut kittla mig under foten och han gick upp på land. Efter några minuter, satt jag fortfarande på hans axlar och vi började gå mot en kiosk. Eftersom den stängde åtta och klockan var halv åtta så skulle vi hinna köpa oss en varsin glass. Framför oss gick Harry och Chelseas nära varandra samtidigt som dom puttade löst på varandra och skrattade. Bakom oss gick resten av killarna och snackade. Louis satte ner mig på marken igen när vi var vid kiosken.

-Vi bjuder, sa plötsligt Liam och jag såg på honom med en konstig blick.

-Fast nej, det är lugnt! Protesterade Chelsea och jag höll med.

-Fast jo! Skrattade Zayn och jag suckade.

-Snälla? Harry såg på mig och Chelseas med puppy eys.

-Asså..började vi men Louis protesterade.

-Kom igen, välj nu vilken glass ni vill ha! Skrattade Louis och vände på mig och Chelsea och puttade oss försiktigt fram till kiosken.

Jag mötte Chelseas blick och båda två suckade lite tyst. Jag valde en Daim, medan Chelsea valde en Magnum . Sedan valde killarna en varsin glass och betalade. Vi gick tillbaka till stranden och satte oss på altanen på varsin solstol. Några minuter senare började Niall spela på sin gitarr igen, och gjädjen spreds när killarna började sjunga Up all night. Sedan började vi alla sjunga What Makes You Beautiful. Klockan närmade sig tio och stjärnorna på himlen började lysa.

-Vi ska nog gå nu.. Sa tillslut Niall och reste sig upp.

Killarna höll med och reste sig upp också. Jag och Chelsea nickade och ställde oss upp. Vi kramade killarna var och en och följde dom sedan till deras bil.

-Vi hör av oss imorgon eller nåt. Sa Zayn och jag skrattade till.

-Eller så gör vi det! Sa Chelsea.

-Vi ses. La jag till och vinkade.

Killarna hoppade in i bilen och körde iväg. Jag och Chelsea gick in i huset och la oss ner i sofforna.

-Jag älskar dom där killarna. Sa plötsligt Chelsea och jag skrattade.

-Mm, dom är jätte snälla. Känns som jag vi har känt dom sen vi var små.

-Vi måste höra av oss imorgon.

-Jaaa!

Vi skrattade tillsammans och sedan satte på tv:n.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katta Ella Skaluzny - 11 juli 2012 12:15

    Åh herregud. Där stod ju killarna. Framför oss och det var DOM som ville hänga med oss. Är detta verkligt? Killarna log stort mot oss och sedan tittade dom sig omkring. -Sant, det var inte så många här. Skrattade Liam och jag och Nathalie log...

Av Katta Ella Skaluzny - 7 juli 2012 17:59


  Jag och Chelsea hoppade av cyklarna och ställde dom längst med väggen till sommarstugan. -Är det bara jag som tycker det är sjukt..? Skrattade jag och mötte Chelseas blick. Hon skakade på huvudet och skrattade. -Nathalie, det ÄR sjukt.. ...

Av Katta Ella Skaluzny - 6 juni 2012 19:18


  (Chelsea)      (Nathalie) Jag sprang in i rummet där jag och Nathalie hade sovit och rotade i min väska efter kläder som jag kunde ha på mig på signeringen. Nathalie gjorde samma sak, och efter ungefär en kvart hade vi på oss våra klänningar som...

Av Katta Ella Skaluzny - 20 maj 2012 20:35

Chelsea's One Piece. Nathalie's One Piece         -Men va faan.. suckade jag och reste mig upp ur sängen, och med hårda steg började jag gå till ytter dörren.Vilken idiot kommer och plingar på såhär sent?!Snart kom Chelsea efter mig och var...

Av Katta Ella Skaluzny - 19 maj 2012 17:42

(Nisse) (Stugan)   WOW! Vi vann verkligen! Det hade jag aldrig trott..Jag kände mig spänd inför träffen med One direction, men samtidigt var jag nervös. Dom hade ju aldrig varit våra idoler eller något sånt, utan vi hade bara lyssnat på deras mu...

Presentation


Två svenska tjejer, träffar 5 stycken killar, som dom aldrig skulle tänka sig.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards